بیانیه سطح توافق خدمات

مراجعین محترم؛

  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان تعاون روستایی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

مسئولیت و تعهدات:

1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش ارتباط مردمی و سامانه ثبت نظرات و شکایات مردمی به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا می باشد.

2- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. و از طریق بخش میزخدمت الکترونیک (ویژه ارباب رجوع) قابل دسترس می باشد. 

3- به محض ثبت درخواست کد رهگیری برای درخواست کننده ایجاد می شود و درخواست کننده می تواند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نماید.

4- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

5- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنما شرکت فرمایید.

تاریخ به روز رسانی:
2020/05/06
تعداد بازدید:
676
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه