ساماندهی و نظم بخشی شبکه تعاونی های بخش روستایی وکشاورزی
1400/07/12
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد:
ساماندهی و نظم بخشی شبکه تعاونی های بخش روستایی وکشاورزی/ فعال‌سازی اتاق فکر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1400/07/07
✅به گزارش پات، دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جلسه هم‌اندیشی با مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی ضمن اشاره به حمایت و همکاری بیش از پیش فعالان بخش کشاورزی کشور اظهار کرد: در پی تدوین سیستم های حمایتی و اتخاذ سیاست هایی هستیم که بر اساس آنها و با کمک شما عزیزان بتوانیم جایگاه سازمان را مطابق با اساسنامه متعالی آن ارتقا دهیم.

⏪وی تصریح کرد: قطعا با توجه به ظرفیت های موجود و اساسنامه فعلی بستر مناسبی برای شروع یک حرکت معنادار بر اساس همدلی و همکاری و در جهت خدمت رسانی به مردم و احیای نقش مهم سازمان خواهیم داشت.
وی در ادامه افزود: ما به عنوان متولی وحامی اتحادیه های بخش کشاورزی و شما به عنوان بازوهای اجرایی شبکه، بایستی تلاش شبانه روزی برای حفظ انسجام درونی مجموعه داشته باشیم.

⏪قادری‌فر در ادامه تاکید کرد: باید جلسات بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل شبکه به صورت مستمر برگزار شود و از ظرفیت های فضای مجازی نیز در این راستا نهایت استفاده را ببریم، امیدوارم شاهد انجام تحولات جدید و مثبت در شبکه باشیم.

⏪مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین افزود: باید به دنبال تامین منابع مالی مناسب باشیم و شیوه های جدید تامین مالی را کشف کرده و یک نظام بانکی تامین مالی داشته باشیم، ما به دنبال تامین وجوه مالی از صندوق ایرانیان نیستیم، برای انجام این مهم یک کار جمعی نیاز است و باید به دنبال شیوه های نوینی مثل نظام وقف باشیم.

⏪عالی‌ترین مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه خطاب به مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی اعلام کرد: سعی می کنیم به شما آزادی عمل و قدرت خلاقیت دهیم. قول می دهیم حداقل مداخله و حداکثر حمایت را داشته باشیم ما با شما همکاری می کنیم و از برنامه هایتان در جهت رشد و شکوفایی شبکه حمایت می کنیم.

⏪این مقام مسئول از فعالسازی اتاق فکر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: باید برای پیشبرد اهداف سازمان برنامه سیاستی متناسب داشته باشیم بحث ساماندهی و نظم بخشی فعالان بخش کشاورزی نکته مهم دیگری است که در حوزه سیاستگذاری باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

⏪دکترقادری‌فر در پایان خاطرنشان کرد :یکی از ماموریت های جدی که ما در شبکه گسترده تعاونی های روستایی و کشاورزی کشور دنبال خواهیم کرد نوآوری مغفول مانده در حوزه مسائل دانش بنیان مسائل مرتبط با بخش کشاورزی و تعاون است و در این راستا قصد ایجاد یک بانک اطلاعاتی کاربردی و موثر در اینده نزدیک را داریم.
تعداد مشاهده خبر357 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه