راه گذر سازمان به وضعیت مطلوب تنها از جاده فناوری و نوآوری ممکن است
1400/07/12
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد:
راه گذر سازمان به وضعیت مطلوب تنها از جاده فناوری و نوآوری ممکن است / ناگزیر هستیم که روح نوآوری را در سازمان و شبکه تحت پوشش تزریق کنیم
1400/07/08
به گزارش پات، جلسه آشنایی و معارفه مدیران تعاون روستایی استانها با دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با هدف بهره گیری از رهنمودها، دیدگاه ها و توصیه های ایشان در فرآیند سازماندهی و مدیریت امور به صورت وبینار در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

⬅️در ابتدای جلسه دکتر قادری فر ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیران تعاون روستایی استانها با هدف خدمت رسانی شایسته به قشر زحمتکش روستایی و کشاورز از آنها خواست در کلیه امور روحیه عزم، تفکر و عمل جهادی را سرلوحه برنامه ها و سیاست های خود قرار دهند.

⬅️در ادامه این جلسه چند تن از مدیران تعاون روستایی استانها به طرح مسائل، مشکلات، تهدیدها و فرصت ها در حوزه شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی پرداختند.

⏪دکتر قادری فر در ادامه این جلسه گفت: اگر می خواهیم این سازمان پرقدرت متکی بر چارچوب اساسنامه ای مترقی را احیا کنیم ناگزیر هستیم که روح نوآوری را در سازمان تزریق کنیم.

⏪وی افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با ظرفیت های بالقوه، بی نظیر و بعضا کم نظیر دچار فترت از اصل خویش و غفلت از ظرفیت های کلیدی خود شده است، تلاش ما باید این باشد که با استفاده صحیح و بهینه از ابزارهای نوین، نوآوری، بها دادن به توان و نیروی انسانی، تعریف مشوق های مناسب و ابزارهای سیاستی صحیح در جهت پرهیز از برخورد انفعالی طرحی نو در افکنیم و جانی تازه در کالبد سازمان بدمیم.

⏪ مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه تاکید کرد: فصل پاییز زمان پوست اندازی جدی سازمان و تغییرات بنیادین آن خواهد بود، قصد داریم با حداقل دخالت و حداکثر حمایت از تشکل ها و اتحادیه های تحت پوشش شبکه، جریان امور را به پیش ببریم. گذر به تعاونی های نسل سوم را عملیاتی کرده و ادبیات کشاورزی قراردادی را اجرایی کنیم.

⬅️وی اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت های نوآوری و فناوری در تمامی استانها وضعیت مطلوبی دارد و من از کلیه مدیران استانی این توقع را دارم که با بنیادهای نخبگان استان ارتباط بگیرید و از استعدادهای این مملکت استفاده کنید.

⬅️عالی‌ترین مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت های بی نظیری از نوآوری و فناوری در کشور وجود دارد، راه گذر سازمان به وضعیت مطلوب تنها از جاده فناوری و نوآوری ممکن است و ماموریت ویژه بنده در این سازمان ایجاد تعامل دو سویه در شبکه و نوآوری است که این بخش مهم در حوزه کشاورزی مغفول مانده است.
تعداد مشاهده خبر355 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه